Wednesday, September 24, 2014

TABITA SKIN CARE


Tabita Skin Care menggunakan ekstrak pepaya sebagai bahan utamanya, ekstrak pepaya sudah sangat dikenal berkhasiat untuk mencerahkan kulit dan mengatasi pigmentasi serta menstabilkan kondisi kulit ( yang berminyak jd normal, yang kering jadi normal) sehingga membuat produk TABITA skin care cocok untuk semua jenis kulit dan semua masalah kulit. Selain ekstrak pepaya, TABITA skincare juga mengandung vitamin A, C, dan E. Vitamin A dapat membantu untuk mengeringkan jerawat dan membuatnya enggan muncul lagi. Vitamin C sanngat berguna untuk mencerahkan warna kulit secara alami, sehingga warna kulit tidak putih pucat tetapi putih merona dengan sentuhan pink segar merona di pipi anda sehingga kecantikan anda terlihat alami, tidak seperti menggunakan obat-obatan kulit lainnya dan tentunya tidak membuat ketergantungan.
Tabita Skin Care merupakan produk perawatan yang dapat memberikan berbagai manfaat bagi kulit dan wajah, seperti :
Mengatasi jerawat
Mencerahkan kulit yang kusam
Memutihkan kulit
Meratakan warna kulit yang tidak rata
Meratakan kulit yang tidak rata karena bekas jerawat
Menyamarkan dan menghilangkan flek dan noda pada wajah
Menyamarkan dan menghilangkan kerutan
Meremajakan dan mengencangkan kulit


Reaksi Penggunaan Tabita Skincare 

Berikut akan dijelaskan bagaimana reaksi setelah menggunakan tabita skincare. Setelah memakai tabita pada minggu ke 1 muka akan terasa perih,kencang gatal,kusam diikuti dengan pengelupasan yang dirasakan selama 10 hari,dalam keadaan seperti ini tidak diperkenankan untuk menggaruk /sejenisnya yang dapat mengakibatkan wajah menjadi luka.

Bila terasa perih /gatal cukup ditekan secara perlahan dengan mengunakan tissue atau kapas yang bersih dan lembut, pemakaian obat harus terus dilakukan / jangan dihentikan.
Setelah pengelupasan diwajah (pengelupasan tipis) telah merata maka gatal akan hilang dengan sendirinya.

Pengelupasan yang agak lama biasanya pada daerah hidung dan mulut ,setelah minggu ke 4 dan 5, wajah akan terlihat berubah.



Cara Pemakaian Tabita Skin Care Yang Betul :

1. Cuci wajah dan leher menggunakan FACIAL SOAP secara merata. (hanya sedikit 1 drop sahaja memadai dan diperlukan, ia akan memberikan buih serta cucian yang mendalam)

2. Bilas wajah secara menyeluruh sebersih-bersihnya tanpa DI LAP. Memadai dengan menepis sisa-sisa air bilasan itu agar tidak terlalu basah berair.

3. Titiskan min 3 titis SMOOTH LOTION diatas kapas muka dan oleskan secara perlahan-lahan. Sapuan merata pada wajah dan leher untuk memberikan kesan yang maksima. Usapan yang perlahan sudah memadai, jangan di sental secara kasar, kerana ini adalah tidak elok untuk kulit wajah anda.

4. Oleskan pula DAY KRIM pada siang hari dan NIGHT KRIM pada malam hari keseluruh wajah dan leher semasa wajah masih dalam keadaan lembab. Ratakan sapuan keseluruhan bagi mendapatkan kesan yang menakjubkan. Ini haruslah dilakukan secara rutin setiap hari.

Notes :
Jika ingin mengurangkan rasa pedih dan pengelupasan diminta memakai SMOOTH LOTION hanya sekali sehari pada waktu malam sahaja.

Diingatkan juga BERHENTI menggunakan SMOOTH LOTION setelah 3 minggu mengunakannya ,setelah kulit muka kusam balik boleh guna semula bagi mendapatkan kulit sehalus segebu bayi.



KANDUNGAN TABITA DALAM SATU SET

Tabita Facial Soap
Facial soap Tabita ini mengandungi Ekstrak Papaya yang dapat memutihkan warna kulit secara semulajadi dan mengurangkan kedutan pada kulit. Keluarkan sedikit saja dan gunakan sehari 2 kali untuk mencuci wajah dan leher.


Tabita smooth lotion

Toner ini berfungsi untuk menghaluskan kulit. Cara menggunakannya adalah dengan diusapkan pada wajah yang telah dibersihkan menggunakan Tabita Facial Soap. Sekali pemakaian cukup 3 titis diatas kapas muka dan disapu pada wajah yang masih dalam keadaan lembab (setelah cuci muka, bilas, dan aplikasikan toner)


Tabita Daily Cream
Daily Cream berfungsi sebagai Tabir Suria yang dapat menjaga kulit dari pancaran matahari dan radikal bebas yang dapat merosakkan kulit wajah. Warna tabita daily cream menyerupai warna kuning mustard. Daily cream tersedia dalam 2 ukuran, iaitu ukuran regular (25 gram) dan ukuran eksklusif (40 gram).


Tabita Nightly Cream
Nightly Cream mengandungi Ekstrak Papaya, Vitamin A, Vitamin C dan Vitamin E serta Benzoyl. Ekstrak papaya merupakan bahan untuk peeling secara semulajadi, Vitamin A sangat baik untuk memperbaiki kulit dari lapisan dalam kulit, Vitamin C dapat mencerahkan kulit dan membuat kulit putih merona, Vitamin E dapat menghaluskan kulit dan meremajakan kulit, dan Benzoyl dapat membantu mengeringkan jerawat. Warna tabita nightly cream menyerupai warna mutiara putih (white pearl). Nightly cream tersedia dalam 2 ukuran, iaitu ukuran regular (25 gram) dan ukuran eksklusif (40 gram).
-----------------------------------------------------


TABITA EXCLUSIVE "NEW"
  • Facial Soap,
  • Daily Cream (40 gram),
  • Nightly Cream (40 gram),
  • Smooth lotion.

HARGA RM230
+ FREE POSTAGE



**************************************




TABITA REGULAR 

  • Facial Soap,
  • Daily Cream, - 25g
  • Nightly Cream - 25g
  • Smooth lotion 


HARGA RM200
+ FREE POSTAGE

****************************

TABITA TRAVEL PEK

* Facial Soap 60ml
* Smooth Lotion 60ml
* Daily Cream 12.5grm
* Nightly Cream 12.5grm 

HARGA RM120

+ FREE POSTAGE

****************************


TABITA TRIAL - 3MINGGU 
* Facial Soap 30ml
* Smooth Lotion 30ml
* Daily Cream 10grm
* Nightly Cream 10grm 


HARGA RM100

+ FREE POSTAGE




+ FREE GIVE 

==========================
CARA ORDER ➽ SERIUS BUYER ONLY
==========================

email : dianashopeii@gmail.com

ATAU

SMS / TELEGRAM / WHATSAPP 
KE 0124451516

No comments:

Post a Comment